torstai 16. heinäkuuta 2015

13. Jälleen kuvia ja postausta....

Moikka! kuten otsikosta huomaa niin postauksia ei ole tullut, mutta siihen minulla on oma syyni koska en viitsi tehdä postauksia joissa ei ole yhtään kuvaa. Tai postauksia joissa on vanhoja kuvia. Mutta nyt vihdoin sain siirrettyä kuvia koneelle ja saan postauksen tehtyä. Olen pitäyt nyt siis leiriä kahdelle kaverilleni  Niinalle ja Iidalle joilla on myös blogi josta tein yhteistyö postauksen :) Leiri kesti 3 yötä ja 4 päivää. Leiri loppui tänään ja oli kyllä ihan Super kivaa :) Nyt teen postausta johon laitan kuvia ja kerron mitä niissä n tehty ja silleen :)
Otin jonkun aikaa sitten tällaisen kuvan kun olin ratsastamassa ja puhelin oli vihdoin selässä mukana niin sain kuvan ja laitoin tämän kuvan myös instagramiin eli joku on jo voinut nähdä sen :) Ja kyseissä kuvassa näkyvät uudet ratsastus hanskat :) roeckl: nyt oon taas tosi happy kun on hyvät ja kestävät hanskat ratsastaa.
Kävin ostamassa muutama viikko sitten oreoita cittarista :3 nam nam oli kyllä hyviä ja ajattelin tehdä juusto kakun noista nami nami :)
Valvoin myöhään ja otin yöllä kuvan kun oli sumua ja pilviä täynnä oleva taivas.
Olen ollut nyt parikertaa serkkujen mukana vieremällä raveissa ja on ollut kyllä ihan kivaa kerran oli vain ihan älyttömän kylmä ilma. Ja viimekerralla tarttui valjas saippua mukaan :)
Olin keräämässä serkkujen kanssa pulloja koljonvirran trucmeetingissä ja tapahtuman järjesti siis minun serkku niin siksi siellä niitä keräsimme :) Saatiin 260,40 euroa ja se oli kyllä ihan kiva summa ajattelin tilata ehkä rahalla minkä sain niin huovan ja korva hupun :) Olimme tapahtumassa vaikka kuinka monta tuntia 12.00-00.00 ainakin nuin kauan :)
Sitten tuli tosi paljon odotettu paketti postista jossa oli siiis suojat ja bootsit ja tarpeeseen ovat kyllä tulleet kaikki :) ja ostin kun halvalla sain :) Kaikki tuotteet oli alessa ja kyseiset tuotteet ovat tilattu hööksistä.
Tämän päivän muistan todella hyvin ikuisesti kun tuo pilvi tuli ja iski melkein meidän taloon kolmesti ja piti mennä autoon istumaan kun käry haisi sisällä. Osku ja kaikki lähtivät pois koko talosta mutta nneksi mitään ei käynyt.
Kävin ostamassa kukan kaverin rippi juhliin ja jalassa minulla on h&m:än kengät ja new yorkerin mekko :)

Tämä postaus oli  tässä ja toinen tulee kun kuvia on niin paljon :)
-Karin <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti