sunnuntai 19. heinäkuuta 2015

15. "jos pääsis pois edes peruskoulusta"

Moikka! Mä oon pitkään harkinnut, että tekisin you tube tilin, mutta en oo jaksanut/ uskaltanut. Pitäisiköhän mun tehdä se? Oon miettiny sen hyviä ja huonoja puolia.. ja ajatellut että teen sen vielä. Tää blogi on muuten niin tylsä jos täällä on vaan pelkkiä kuvia ja kirjotusta. Bannerikin tulee pian..
Olen myös miettinyt paljon omaa tulevaisuutta.. esim. minne jatkan perus koulun jälkeen? Monta vaihto ehtoa on käynyt mielessä ja yksi niistä on ratsastuslukio. Mutta en ole hyvä koulussa....
Mitä minun pitäisi tehdä? En ole yhtään varma? Mutta olen päättänyt, että otan viimeisenä vuonna itseäni niskasta kiinni ja panostan kaikkiin aineisiin ihan kympillä. Haluan päästä peruskoulusta pois!
Minulle vaikeimmat aineet ovat matikka ja enkku muut eivät tuskaa tuota, mutta nämä kaksi. Matikassa kaiken laiset koukerot ja englannissa kaiken maailman äänteet ovat minulle täyttä tuskaa...
Jos opettajamme sanoo, että meillä on enkun koe menen heti samassa ihan lukkoon ihan kun en olisi ikinä kuullut mistään englannista  ja matikassa sama juttu. Numerot olivat näissä kyseisissä aineissa 5 ja 6 eli toinen rajalla ja toisella mahdollisuus tulla vielä yhdellä alas. Voi voi pääsenköhän koskaan pois täältä perus koulusta. Toivotaan tässä oli teille tilitys minun vaikeasta matikka englanti draamasta. No mutta nyt yritän panostaa.... Huomatkaa sana yritän :D Mutta tuolla ylhäällä sanoin ratsastuslukiosta, että sinne olisi kiva mennä....näin saisin ratsastuksen ja koulun sovitettua  yhteen...
Tämä rakas ihana heponen on se mun juttu ei mikään englanti. Ihan oikeesti en jaksa sitä engantia kaikki olisi hyvin jos mulla olisi eri ope sanon tän nyt suoraan. Englannissa ope- tiukka, kaikki pitää olla täydellistä ja matikssa ope- joka tunti aihe vaihtuu, jalkapallo on jotenkin aina mukana tunneilla, ei ole kunnon opetusta. No tästä varmaan johtuu myös se, että en jaksa panostaa näihin aineisiin.


Siinä oli vähän mun koulu jutuista. Heppa postausta huomenna kun tänään ei ollu oikein mitään selvää säveltä tähän kirjoitukseen.
 
 
-Karin <3

2 kommenttia: