lauantai 1. elokuuta 2015

20. Kuulumisia..

Moikka! Aloitin eilen  mopo kortin ja toivotaan, että saan sen läpi. Mulle on  skootterista ihan sikana hyötyä. Pääsen sillä tallille ja muutenkin kouluun, jos nyt saan sen. Käytiin keskiviikkona serkkujen kanssa Koljonvirralla ratsastamassa ja hyvin meni. Hypättiin pitkästä aikaa ja 100cm oli korkein este satulalla ja ilman. Tänään käytiin Koljonvirralla kouluilemassa ja pää asiassa tavoite oli taivuttelu ja ihan sellainen löntystely ei niinkään kunnon ratsastus, kun hypättiin silloin sitä metriä. Ja nuilla kahdella kerralla kävimme siis maneesissa, emme kentällä. Omalla pellolle ei ole menemistä, se on ihan älyttömän liukas ja märkä. Harmittaa kun haluaisin kouluilla ja minä en lähde joka päivä melkein tuonne kävelemään... kohti Koljonvirtaa.  Olen huomenna lähdössä lomalle ja siellä en luultavasti pysty kirjoittamaan postausta , mutta jos pystyn niin todellakin kirjoitan. Teen ainakin reissun jälkeen jonkun laisen postauken yritän nyt saada jonkin laisia kuvia sieltä missä nyt ikinä sit olen . Mulla on nyt mennyt hermo mun puhelimeen se temppuilee koko ajan ja kuvien tila ei riitä.
Oltiin yksi päivä rannalla kahden serkun ja kaverin kanssa. Saatiin tosi kivoja kuvia ja ylhäällä niistä yksi. Tuossa kyseisessä kuvassa tuli kivasti nuo aallot. Kuvat on otettu noin 11.00 yöllä. hhhmmm mitähän muuta mä voisin teille puhua. Postausta tulee kyllä pian , mutta pelottaa että aikaa ei riitä  blogkaukselle sillon kun koulu alkaa.  Mutta yritän parhaani mukaan sillon kun on koulua.
Loppuun vielä tuollainen jäätelö kuva. :) voikun olisi tuollainen keli, mutta ei kun sataa aina vettä:(
- Kiitos kun luit :) liity lukijaksi ja linkkaa oma blogisi kommentti pokxiin. :)
-Karin <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti