lauantai 16. toukokuuta 2015

1. Aloitus postaus :)

Moi tämä on mun eka postaus tässä blogissa. Minä olen  siis 14 v tyttö Pohjois-savosta. Mun nimi on Karin. Mulla oli aiemmin blogi, mutta kirjottelu jäi liian vähäiseksi niin päätin poistaa blogin. Mutta oon aina tykännyt kirjotella tarinoita ja lukea niitä. Toivottavasti tuutte pitämään tästä blogista. Kun saan enemmän taas kiinni tästä blogi arjesta niin teen paljon enemmän postauksia ja osa on jo tehty valmiiksi. En mahda sille mitään jos joskus ei vain aika riitä siihen, että kirjoittaisin tänne postausta. Mutta mennään nyt asiaan mihin tämä blogi pääasiassa keskittyy. Eli tämä blogi keskittyy minun hevoseen aariaan.
c Anu minun rippikuva eli minä&aaria

c minä aaria&arska
Tulen tekemään myös ostosten esittelyä ja lifestyle postauksia. Esimerkiksi jotain my day kuvina. Tai jotain muuta hauskaa ja kiinnostavaa. Onko teillä mitään ideoita? miten saisin mun blogin hyväksi ja viihtyisäksi? Mulla on yksi aika isokin ongelma esim tämä virhekoodi en näe mun blogia ja kaikki on niin hankalaa.....  Toinen iso ongelma mulla on se, että tää blogger lagii hirveesti ja tää ongelma voi olla myös joillain muilla bloggaajilla. ........Mennään takaisin aariaan eli teen aariasta ihan oman postauksen ja kirjoita siihen kaiken madollisen siitä ja mulla on vaikka mitä ideoita tän blogin suhteen, mutta se on vain hyvä asia. Ajattelin myös kysellä parilta kaverilta yhteistyötä bogiemme suhteen. Jospa tämä riitti teille loppuun vielä muutama kuva :)
c Anu aaria joskus keväällä

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Ja tee postauksia sillontällön aina oot käynyt ratsastamassa Aarialla? :) Koska niitä ois kiva lukea. :) -Iida

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) joo teen nyt muutaman postauksen alkuun ja sitten useamman viikossa :)

    VastaaPoista