perjantai 26. kesäkuuta 2015

12. HUMMALULEIRI 2015

Heissan! Nyt ajattelin tehä tähän loppuun sellasen muisto/kiitos postauksen. Videota en valitettavasti saanut, mutta yritetään pärjätä pelkillä kuvilla :) jos ne sitten joskus tulisi ne videotkin mukaan :) Olisi ihan kiva niitäkin tehdä.

Joo mutta tullaan takaisin  aiheeseen eli siis minun leiri kesti viikon eli 7vuorokautta. Teimme leirillä kaikkea kivaa ja kaikki oli mukana täysillä koko leirin ajan. Ponit ja hevoset oli loistavia ja ohjaajat Super kivoja Kiitos heille! Minulla ei ole meistä yhteistä kuvaa, mutta minusta on kyllä kuvia. Ja leiriltä ylipäätään on kuvia. Yritin mahd. paljon laittaa näitä kuvia tähän postaukseen ja tein tuonne loppuun sellaisen mielipide jutun :)IHANA LEIRI OLI JA KIITOS SIITÄ KAIKILLE MUKANA OLLEILLE :) Hehe meinasin unohtaa sen leirikisa ohjelman ihan kokonaan. Hups :D

Vuohet, ne on niin sulosia <3

Vikellys ja kuvassa minä ja ilo ja takaperin laukka :D
Minä ja Masa <3 Koulu tunti sunnuntaina :)
Alli kisojen jälkeen :)<3 

Kamu<3<3<3
 
Maisema kuva :)
 
 
Joo tää leiri oli siis todella hyvä ja taso vastasi just mun tasoo haastetta oli ja kaikkea kiva saatiin tehdä ja parhaat leiri avustajat ja parhaat hevoset ja poni + opettajat :) Ja ihanat 10 muuta leiriläistä :)<3
 <3 hummailuleiri 2015 <3
kiitos kaikille!
Anu
Mirella
Mari
Lumi
Mila
Eve
Anni
Mira
Veera
Noora
 
KIITOS<3
-Karin <3
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti