tiistai 21. heinäkuuta 2015

16. KVR ratsastelua...

Moikka! tänään oltiin ratsastamassa koljonvirralla. Camilla kävi tänään ratsastamassa   Aarialla.Camilla meni alkuun verkat ja rupesi sitten hyppäämään  ympyrällä pientä violettia pystyä. Camilla teki alkuun yksittäisiä hyppyjä kentällä oleville esteille ja sitten rupesi menemään ratoja. Camillan esteiden korkuudet oli noin 60-80 cm radoilla. Radat sisälti pystyjä, okserin, laineen ja suhteutettuja. Aarilla ei oltu ikinä hypätty lainetta ja Camilla sai olla siinä eka. Camilla tuli laineelle ja kuinkas olikaan heppa teki kiellon ja Camilla tuli sieltä alas "KAKKU".  Camilla tuli uudestaan linjan ja kuinka kävi taas heppa teki kiellon ja Camilla lensi jälleen "KAKKU".


Aaria hyppäsi todella hyvin ja ehdotinkin Camillalle, että jos haluaa niin voi mennä Aarialla seuraestekisoihin Koljonvirralle. Kävin itse myös selässä ja kivasti se poni meni, mutta kun kuski vaan vammas siellä selässä. Mun ja Camillan istunta on niin eri suunnista, että huhhu. Camillalla on todella hyvä esteistunta, mutta minulla on sellanen avaruuteen lento.
Camilla on ryhdikäs ja hyvä istunta verrattuna minuun. Camilla saa kyllä toisenkin kerran tulla hyppäämään . Oli tosi kiva kun joku muu oli selässä kun minä tai Iida. Verratkaahan minun ja Camillan istuntaa!!!
Ihan kauhee könötys!! Tuolla ei minnekään kisoihin pikku luokkiin mennä ja tiedän kyllä mistä tuo johtuu ja se on jalustin. Olisi vain pitänyt mennä samoilla kun Camilla. Hyppäsin siinä  jonkun verran ja sitten vaihtui ratsastaja. Iida ratsasti minun jälkeen ja Iida siis vuokraa Aariaa. Iida on hypännyt Aarialla noin seitsemää kymppiä.
Iidakin tippui saan jo kolme kakkua :) Mutta kakut ei siihen loppunu! Kun Iida oli mennyt serkkuni Anu nousi kyytiin. Anu meni yksittäisiä ja rataa. Mutta sitten Aaria kompuroi/kompastui johonkin ja Anu tippui. Neljäs kakku!! On mulla syömistä kun neljä kakkua vedän mahaa....
Sitten lähettiinkin kotia kohti :)
Kiitos että luit ja liity lukiaksi!

-Karin <3

 

6 kommenttia:

  1. Olipa kiva postaus! Kuinka korkea Aaria on, hyvin hyppää! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Aaria on 145cm ja niin hyppää huomenna lisää hyppy postausta :)

    VastaaPoista
  3. Menitte te kivasti ja hyvin! Mun ongelma on noi jalat, kun kumpparit ei anna nilkalle tukea niin kääntyy noin :/ kiitti sulle kun sain kokeilla aariaa (: !

    VastaaPoista
  4. No kiitos :) mmm kumpparit on siitä huonot että ne ei taitu kunnolla ja ei anna sitä tukea. Ja ole hyvä kiva kun menit sillä :)

    VastaaPoista
  5. Kiva postaus! Ja oli se mun tippuminen kyl aika 5/5 xD mut joo, hyvin menitte!

    VastaaPoista