tiistai 21. heinäkuuta 2015

17. Ilmansatulaa hypyt

Moikka! joo eli mentiin eilen kaksi kertaa. Eka sillon aamulla ja toisen kerran illalla. Ja illalla mentiin siis ilman satulaa otsikosta päätellen. Eilen tein jo aamu tunnista poistauksen, mutta samaan syssyyn en toista viitsinyt laittaa. Ja ajattelin ,että teen postauksia aina kun on siihen aihetta. Eli ratsastus jutuista ja näistä. Mutta takaisin aiheeseen. Eli minä ja Anu hypättiin ilman satulaa Aarilla eilen illalla. Anu meni ensin pientä pystyä ja sitten isompaa.
Poni tosi hyvin muuten, mutta pari kieltoo tuli. Ja yksi tippuminen. Sitten korotettiin estettä.

Isompi este mitä Anu meni oli 80-85cm . Aaria meni tosi hyvin ja Anu myös. Poni vain teki niitä joitain kieltoja joita ei todellakaan olisi pitänyt tulla.  Mutta tuosta ponista kyllä löytyy tahdon voimaa. Osui paikka mihin tahansa melkein niin tuo poni menee yli, mutta jos ihan itse haluaa nii kyllä  kieltää.

Sitten kun Anu oli mennyt jonkun aikaa niin vaihdetiin minut selkään. Minä menin siinä  jonkun aikaa ravia ja käyntiä. Ja sitten alettiin hyppäämään. Minä menin heti alkuun jo 70-75cm estettä, koska Anu oli jo mennyt Aarialla. Sitten kun olin sen tullut  parikertaa. Niin korotettiin este 85cm esteeseen.

Hyppäsin vain yhä estettä. Kun olin tuon tullut korotettiin ja  taas korotettiin ja jälleen korotettiin... Ja hupsista oltiinkin jo 95cm esteessä, joka oli siis meidän ennätys ilmansatulaa ja koko ponilla. Oltiin ihan Super tyytyväisiä poniin. Moni hyppy tuli pohjaan ja puomi alas , mutta sitten korjattiin ja puhtaasti yli. Mukana oli myös minun hehkeät ilmeet ja yksi huikea asento kun jäin jälkeen hypyssä.
Tässä tämä minun jälkeen jäämis hyppy ilme on mitä on.....
Ja tässä suu auki pistetään menemään :D ja kyseinen kuva on myös instagramissa. Mutta ihan Super poni <3  millähän tasolla tuolla voisi kilpailla? Kommentoikaa...
Rakastan kyllä ihan kympillä tuota ponia on se vaan niin paras <3

lukekaa ja liittykää lukijoiksi :)
-Karin <3
ps. linkatkaa omia blogeja alas :)

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Ja hyvin meette ponin kaa! :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä mä uskon että jos vaan tahdonvoimaa ja topakkuutta kuskilla niin ainakin 80cm. Mitä mä aarialla menin niin todellakin pitää olla topakkana ja aika tarkasti päättää paikka :D

    VastaaPoista
  3. jep topakka saa olla ja monesti aaria tulee kaukaa tai pohjasta. Joo :)

    VastaaPoista