lauantai 16. toukokuuta 2015

2. Tän päivän ratsastelut 16.5

Moikka! eli tänään aamulla olin kattomassa mun kaverin Iidan tuntia koljnvirralla. Samassa ryhmässä Iidan kanssa meni  sen kaveri Niina. Kun tunti loppu Iida ja Niina purki hepat ja laitto tavarat. Me lähettiin kolmestaan kohti meidän tallia tarkoituksena aarian ratsastus. Kun oltiin tallilla haettin hepat sisään ja annettiin aarian ennen ratsastusta syödä vähän , kun se on nälkäisenä vähän sellainen kun on. Kun aaria oli syönyt tehtiin nämä perus toimen piteet eli  harjaus, satulointi, suojien laitto ja suitsitus ja sitten oltiinkin jo valmiita lähtöön kohti koljonvirran kenttää. Käveltiin tietä pitkin sinne Iida selässä. Kun olimme kentällä vaihdettiin minut selkään ja alin verkkaamaan ravissa.
Ravin jälkeen rupesin tulemaan laukassa tuota estettä mikä tuossa kuvassa on. Kuvan este on ehkä 40cm tuossa alussa. Tulin estettä ja aaria hyppäsi todella hyvin. Olen todella tyytyväinen tämän päivän hyppyihin. Omaa este istuntaa pitää kyllä rutkasti parantaa.....
Tulin tänään korkeimmillaan 90 senttistä pystyä ja alimmillaan tuota 40cm aloitettiin pienestä ja sitten korotettiin. Minun jälkeen meni vielä Niina ja Iida ja sitten lähdettiin kotia kohti.

oikeeestiii toi mun istuntaa on ihan hirvee mun mielestä ja varmasti teidänkin!!! Mut aarian hypyissä on tosi vaikee istua niin kuin sen laukassakin. Kun oltiin kotona harjattiin se ja tehtiin kaikki tarpeellinen vietiin se pihalle ja lähettiin pois tallilta.

-Karin <3 kiitos kun luit  "liittykäähän lukijoiksi"

3 kommenttia:

  1. Te menitte eilen tosi hyvin! Aaria hyppää sun kanssa tosi hyvin! Ja muutenki meet Aarialla tosi hyvin! :)

    VastaaPoista