maanantai 18. toukokuuta 2015

6.Puheimen tyhjennystä :)

Moikka nyt tulee tällaista puhelimen tyhjennys postausta. Puhelimeen on nyt kertynyt aika paljon kuvia ja ajattelin niitä nyt tähän postauksen laittaa. Laitan aina kuva tekstit joissa kerron mistä tää kuva on otettu. Mutta eiköhän aloiteta kuvila! :)

c minä tässä kuvassa on mun rippilahjaksi
saatu kello: danielwellington DW
c minä mun uudet kengät nike air max essential
my new love <3
c minä muokkasin tätä kuvaa pinkistä ruususta
:)äitienpävänä


(ss) noi on mun tiedot kun olin laskettelemassa
rukalla muutama viikko sitten:)
 
Siinä oli jonkun verran kuvia mun puhelimesta ja tällaisia postauksia voin aina tehdä kun olen saanut uusia kuvia mun puhelimeen :) Kiitos kun luit ja liity lukijaksi:) voit ehdottaa minua myös sinun bogisi lukijaksi saatampa jopa liittyäkkin ,  jos on kiinnostava blogi jota jaksaa lukea :)

-Karin<3

2 kommenttia: