sunnuntai 17. toukokuuta 2015

5. 10 kysymystä :)

Moikka! taas eli nyt päätin heti tällein alkuun tehdä  10 kysymystä postauksen. Ajattelin että se ehkä avaisi jotain enemmän minusta. Nämä kysymykset otin sillein joistain videoista ja muitten kysymys postauksista. Toivottavasti tämä postaus avaa sinulle jotain minusta enemmän, mutta siirrytään nyt postaukseen.
....... eli ensin ne 10 kysymystä ja niihin vastaukset........

1.  Miksi aloitit ratsastuksen?
- Aloitin sen varmaan siks, kun se olivaan silloin pienenä niin hienoa kun sai jollain noin isolla eläimellä mennä ja roikkua kyydissä ja sitten lajiin  vain tarttui mukaan sille ei mahtanut mitään. Ja nyt en osaa edes kuvitella, että eläisin ilman hevosia. :)

2.Miten päädyit juuri Aariaan?



- En itse asiassa voinut valita sitä, kun se oli niin kuin yllätys minulle kun olin menettänyt juuri entisen hevoseni " menettänyt ja menettänyt", mutta  kuitenkin.
c karin Aaria ylläolevessa kuvassa menossa koljonvirralle.


3. Kerro sinun ratsastus taustasta?
-no siis aloitin ratsastuksen joskus 2004 koljonvirran ratsastuskeskuksessa. Se oli kyllä aikaa se. Aloitin siis ihan talutus ratsastuksesta ja siitä nousin aina ylös päin tasollani. Kunnes tuli aika jolloin junnasin 3 vuotta paikoillani. kävin siis kolme kertaa alkeskurssin ja se oli minun viimeinen tikki ja sanoin heti että nyt haluan edetä muuten olisin vielä varmaan siellä. No jatkoin jatko ratsastajana sen vuoden ja aloitin helppo c:en.  Olen nyt tasoltani noin heikko helppo B.

4.Onko aariassa sitä jotain?
-On siinä se on vähän omalaatuinen hevonen pukittelee ja näykkii, mutta pukittelu on pientä ja näykkiminen on nyt mitä on. Mutta aaria on joskus sellainen mamman mussukka , joka tottelee joka ikistä käskyä ja se on kyllä kiva se. Eli vastaus on ON siinä sitä jotain.

5.Kerro sinusta itsestäsi jotain?
-No olen siis se heikko helppo B tasoltani ja en todellakaan halua kehuskella sillä kun sanon suoraan miten asiat ovat kun sellaista kehuskelua kin olen kuullut. Olen hypännyt 100cm ja ratana 80-90cm. Olen todella lyhyt, mutta vikkelä :D Olen myös aika helppo suuttuinen, mutta riippuu toki vähän asiasta. no siinä oli jotain
........... puolivälissä kysymyksiä......
c karin osku<3
6.Onko sulla muita eläimiä kuin aaria?
- Joo on mulla. Mulla on esimerkiksi toinen hevonen Arska, mutta se on kyllä periaatteessa isin, mutta silti. On mulla koira vanhus osku <3 ja lehmiä on kyllä aika monta joten en ala sanoo ihan nimiltä.

7.Missä sä yleensä ratsastat?
-No siis minä ratsastan yleensä  meidän pihassa olevalla nurmi pohjaisella kentällä, mutta se on liukas kun on satanut niin sitten pitää mennä piha tiellä tai koljonvirran ratsastuskeskuksen kentällä. Kaverin/ taluttajan kanssa voin mennä maastoon. :)

8. Kuinka vanha oot?
-14 vuotta syksyllä 5.9 täytän 15v jes <3 koska mopo kortti.

9. Lempi hevonen/hevoset?
-No aaria tietty <3 ofc ja koljolta ehkä helmi ja ehkä yks wilma. :)

10. Kesä suunnitelmat 2015?
- ööm no siis lähen serkun kanssa leirille tallitaitaviin kavioihin. Sitten käydään varmaan mäntyharjulla ja ulkomailla. Olen kavereitten kanssa ja ratsastan ja tällaista ihan perus.  :) ootan kesäää niin paljon <3
c karin orvokit vuodelta 2014




HYVÄÄ KESÄN ODOTUSTA KAIKILLE! <3
-Karin
 

2 kommenttia: