sunnuntai 17. toukokuuta 2015

4. 20 faktaa minusta :)



Moikka nyt tulee vähän saman tyylinen postaus kun tuo kakkos postaus.Mutta nyt kerron itsestäni 20 faktaa. Tää on musta ihan kiva postaus toteuttaa ja oon ihan lumoissani tähän bloggaukseen. Kun vihdoin jälleen sain tän aikaiseksi aloittaa. Postausta tulee postauksen jälkeen luonnoksiin ja sitä mukaa bloogin puolelle. Mutta ei hypätä aiheesta ihan täysin ......

20 FAKTAA MINUSTA

1. Olen syntynyt 05.09.00
2. Minulla on 2 hevosta, 1 koira ja lehmiä
3. Harrastan ratsastusta <3
4. Rakastan shoppailua varsinkin hööksissä
5.Hevoset on se juttu!!
6. Tykkään enemmän esteistä:)
7. Aaria on paras ! ( mun mielestä)
8.Olen tosi ilonen ja ehkä joskus vähän hullukin :D
9. Asun maalla <3
10. Olen tasoltani heikko heppo B about ??
11.Tykkään valokuvata, varsinkin maisemia!
12. Olen tosi lyhyt :D
13. Mulla on aika vaaleet hiukset
14.Rakastan mun koiraa <3
15. Meillä on oma talli
16.  Lakkaan paljon kynsiä
17. Tykkään urheilla
18. Aloitin just Blogin
19. Oon 14v
20. Olen Karin



 
c minä Osku<3
                                                
                                                                             Joo tää postaus alkais olla nyt pulkassa niin sanotusti ja seuraavaa postausta tulee sitten kun sen julkaisen :) Kommatkaa ja liittykää lukijoiks:)
 
-Karin  <3                                                                             

2 kommenttia:

  1. Kivoja faktoja, voisin itsekkin tehdä tämän :D jaja tosi kivoja kuvia! Hyvä postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo suosittelen tekee :) mun oli vaan tosii vaikee keksii noita mut toisaalta aika helppo:) ja kiitos :)

      Poista