lauantai 29. elokuuta 2015

23. Taas se on jäännyt..

Moikka moi ! Niinkun otsikosta näkee niin postailu on jäänyt ihan totaalisesti. Mutta minulla ei ole yksin kertaisesti aikaa . Postaus ideoita kyllä on , mutta ei aikaa. Mutta tässäpä näiltä viikoilta kuulumisia: En ole voinut ratsastaa kun Aarialta on kolme kenkää hieman irti... :(. Kengittäjä tulee onneksi tiistaina. Koulussa olen ollut ja kotiin kun olen päässyt olen ollut ihan puhki. Mopo kurssin kaikki toria tunnit on nyt käyty ja koe olisi edessä. Toivottavasti pääsen siitä läpi! :D Täällä oli kokkonainen viikko ihanat 20 celsiusta, mutta sitten perjantaina satoi vettä:(  Mutta nyt on ollut ihanan kirkasta ja aurinko on paistanut nämä kaksi päivää tässä eli lauantai ja sunnuntai. Eilen olin kuvaa massa Anun kanssa Koljonvirran kansallisia koulu kilpailuja. Upeita hevosia ja hyviä ratsastajia. Tänään sinne olen myös menossa ja kuvailen jälleen. :)

Ajattelin että teen my dayn joku päivä ... Haluatteko sellaista?  Teen sellaisesta erikoisemmasta päivästä, mietin ensin tätä päivää . Mutta tulin tulokseen ei koska ei tämä päivä silleensä erikoinen ole. Liittykää lukijoiksi en viittisi näitä postauksia ihan turhaan kirjoitella. Kommentoikaa ja liittykää lukijoiksi niin tiedän että en kirjoita näitä ilmalle. :) Loppuun vielä muutama kuva!
 
 
Kuvia EI SAA KOPIOIDA! ellet ole kyseisen hevosen omistaja/ kuvasssa ratsastava!
Jos halluat lisää kuvia voin laittaa niitä! Kuvat ovat C minä ja Anu!
MUISTA KYSYÄ LUPA :)
-Karin <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti